Alla inlägg under mars 2008

Av Helena Johansson - 21 mars 2008 15:06


Henke kom hem från Göteborg igår och överraskade mig och Lina! Gissa om vi blev glada! Alla viste tydligen om det utom vi! ;O :D


Ja och igår var det ju studentfest på Oscar, trevligt som tusan.


Började kvällen med att jag, Lina, Linn, Ida-Marie, Emma, Johanna och Raz var ut och åt och surrade lite. Very nice ! Sen åkte vi till Johanna där vi förfestade lite. Spelade "så det kan låta". Vi är verkligen bra på att sjunga märkte jag ;D


Sen vid halv elva bar det ner till Oscar där det redan var jättemkt folk. Träffade Isabelle där + en massa annat folk:)

 Hahah Lina och jag blev även uppraggade av två, ursäkta, töntar! Dom tänkte tydligen ta med sig Lina och mig åt var sitt håll och dom gav sig ju inte i första taget.. Men det blev inget av med det ^^

Senare åkte vi iväg på Max med Olle, Svansson och några till, vilket också blev trevligt. Förrutom att det var några mesar som skulle börja slåss så polisen fick komma. Hm, fel att bete sig?!


Det blev iaf en kanonkväll, alla kvällar ute borde verkligen vara så!


En fråga bara: Varför ska de personer man verkligen inte vill ha, samlas runt en som flugor runt en skit. Och personen man kanske vill ha, bara vara konstig,

och ena stunden ignorera en, till att nästa vara tusan så trevlig. Crap!


Men ikväll ska jag iaf till Ida-Marie så vi kan få beklaga oss lite ;D


_____________________________


// helena



Lite bilder från kvällen:

Av Helena Johansson - 20 mars 2008 14:28


Åh så härligt och återigen såååå behövligt ! Har inte så mkt planerat, tar nog dagarna som dom kommer.

Men ikväll ska jag ut och äta med några tjejer i klassen och sen blir det studentfest på Oscars. Ska bli fett nice ! ;D ( har nog aldrig använt det uttrycket förut, fast det är nog inget jag ska börja med heller ^^ )


Aja det kommer iaf bli kul, om man har rätt sällskap, Gud vill och skorna håller så kan inget gå snett! :D



Puss på er!


__________________________________


// helena

Av Helena Johansson - 18 mars 2008 20:09



Imorse när väckaren ringde så var jag så otroligt trött..hade svårt att somna på natten så det kan ju ha sina förklaringar. Så jag tog helt enkelt och ställde om klockan igen och hoppade över första lektionen som oturligt nog var matte :P Men eftersom att jag har koll på vad jag ska göra så är det ingen större katastrof ^^


Sen flöt dagen på..skulle gentligen ha tränat idag men började må så grymt dåligt mitt på dan så det får vänta till Imorgon ist:)




____________________________________ 


Morfar dog ikväll... mamma ringde nyss och berättade det. Jag förstod det först inte men när vi lagt på kom tårarna. Usch vad det är jobbigt när någon som funnits hos en hela livet bara förvinner. Vi visste iofs att det skulle hända snart men det är ändå så svårt att förstå... Och allt ska liksom hända på en gång.

 Vila i frid morfar, hoppas du har det bra där du är nu :´) <3


_____________________________________



// helena

Av Helena Johansson - 17 mars 2008 22:15



Can´t beleive it:P Jag som alltid varit blond. Men jag tyckte det var dags för en förändring. Och enligt mig blev det faktiskt riktigt lyckat :) Har tyvärr ingen bild att visa. Men ett bra tecken är att Lina suttit och stirrat på mig hela kvällen ;D Hoppas bara på att det är för att hon tycker jag är så otroligt snygg och inte tvärtom ;O


Går bara halvvecka denna vecka, så skönt! Sen blir det lov i en och en halv vecka. Får se vad som händer då. Och efter lovet blir det flytt:)





______________________________


Idag fick jag höra att morfar inte är så pigg längre...:( 



 

// helena


Av Helena Johansson - 16 mars 2008 16:19


 Ja igår blev det en lugn dag med träning på morgonen sen blev det film hela dagen^^ Skönt!

Kikade på melodifestivalen också, Björn Gustafsson är ju kanske hur söt som helst ;D Sen vann ju Charlotte Perrelli, vilket var bra :)


Idag åkte Lina och jag till Nordic en stund, för att kolla på Emelie ( Linas lillasyster ) när hon spelade fotboll. Och nu sitter vi här hos mig i Haga och väntar på att åka till Ego.


Imorrn ska jag klippa mig och göra nått mer åt håret, kan bli en rejäl extrem makeover! ;D




_________________________


// helena

Av Helena Johansson - 14 mars 2008 22:40


Oh lovely, fatta vad jag längtat efter sovmorgon hela denna långa veckan ^^

Fast tyvärr så får jag bara sova till nio imorrn! :O Ska nämligen ta mitt pick och pack och åka och träna med Lina, surprise? ;D


Aja i helgen blir det förmodligen lugnt, fast man vet aldrig, planerna brukar ju dyka upp lite hux flux ibland :P Men måste ta igen en del plugg så det SKA jag göra hur än helgen bestämmer sig för att sluta .

Utgång och sånt får nog snällt vänta till nästa helg, eller rättare sagt den 20:e då det är studentfest! :D


Nä nu måste jag sova om jag ska orka upp imorrn. Puss och godnatt! =)



_______________________________


// helena

Av Helena Johansson - 13 mars 2008 21:33


Hade en ganska mkt pissdag idag på skolan, dock blev jag lite piggare när jag träffade Sandra på matten, alltså vi är rätt lost på det ämnet, hoho ^^


Sen sprang jag till bussen där jag träffade Isabelle, som jag surrade lite med :)

 Sen hann jag kanske vara hemma en timme innan Lina drog iväg med mig till EGO. Hade egentligen bestämt mig för att stanna hemma ikväll meeen vad gör man inte för dom man älskar? ;D Var väldigt roligt iaf, men fy tusan så jobbigt :O Haha jag höll på att tuppa av och Lina höll på att spy. Sen om det var för att vi är otränade eller för att vi tog i så mkt behöver ju vi inte gå längre in på ^^ Fast enligt mig så var det för att vi tog i ;D



( Lunchpratet med Ida-Marie och Linn piggade ju också upp såklart, det får inte glömmas! ;D )



Aja nu ska jag hoppa i säng med filosofiboken! ( tolka det hur du vill^^ )


Nattinatt! :)



_________________________


// helena

Av Helena Johansson - 12 mars 2008 22:25


Idag har jag tränat, IGEN! Det går riktigt bra det här ;) Och imorrn drar vi återigen till EGO :P Det gäller att ligga i nu. And I have a very bad trainingshurt (?) in my back and butt. Yes very much, like hell, ohooo! ^^ But thats a good thing I guess! And I´m not so very good at speaking english I think....hm but only beacuse I said that it´s going very well now! XD ehm I hope?


Haha äh va drygt...


Imorrn ska vi disikera på naturen och jag lyser nog med min frånvaro då är jag rädd. Jag lär säkert bara tuppa av där ändå av äckligheterna, så vad är det för mening att gå dit då ? ;P


Nä nu ska jag nog sova. Good Night!


________________________________


...och jag vet, jag är hopplöst svår ibland




// helena

Ovido - Quiz & Flashcards