Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Helena Johansson - 30 mars 2008 16:07


Helgen har varit totally jättebra!!:)


I fredags kväll kom Lina och hämtade mig i stan och sen for vi hem till Allsta. Tänkte egentligen bara vara hemma och ta det lugnt men tront Lina fick med mig ut ändå:P

Så vi for runt i stan och lite överallt med Svansson, Leffen, Leffens kusin och hans tjej + några till jag inte minns namnet på:P Haha var nice .


Sen på lördag när vi vaknat drog vi ner till Klingstatjärn för att kolla läget på pimpeltäavlingen och träffa lite Allstabor ;) Hade jätteroligt och rääslade runt på en skoter mesta av tiden, resten av tiden stod Lina och jag och blev kramade av en lite för full farbror Fredrik ;D Haha! Han hoppade även på och åkte en sväng med oss. Tog dock ett tag innan han kommit upp på skotern;)


Sen på kvällen blev det jobb på pubaftonen på Klingstagården, som blev mkt roligare än förväntat:D

Och medan Lina for och skjutsade hem och dit folk så stod jag i baren. Jättetrevligt folk måste jag säga att det var där, förutom gubben som envisades med att adoptera mig och kalla mig sötnos och diverse, haah! :D Sen fick jag 150 kr i driks och även ett antal fina komplimanger. Jag ska nog börja som bartender, eller vad tror ni?:D


Nä, nu är det plugg som står på schemat, söndagssysslan ^^



 Pusspuss!

______________________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards