Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Helena Johansson - 26 mars 2008 17:37



Hur kan en människa lägga av totalt att vara social? Jag menar inte ens heja på en när han kommer hem, eller inte ens säga "tack för maten" eller ens nått över huvudtaget?! Har nyss ätit middag nu och jag kan säga att så kul är det inte att försöka sitta och prata när det sitter en människa tvärs över bordet och tiger som en sten. Skönt att vi snart ska flytta iaf för det här står jag knappt ut med!


Så tack för att jag fått det ur mig, nu ska jag ta mig en promenad och få mig lite frisk luft :)



___________________________


/helena

Av Helena Johansson - 26 mars 2008 16:29


Har nyss sett på "Kalle och chokladfabriken" hehe rätt bra film fakiskt, fast jag måste då säga att Johnny Depp är bra mycket snyggare i "Pirates of the Caribbean" ;D


Gårdagens kväll spenderades hemma i Allsta med Jonatan, Olle och Lina. Vi spelade lite olika spel, jag har nog inte skrattat så mkt på länge ;D

Och hmm hur förklarar man ordet "attack" med hjälp av olika ord? Jag menar Linas förklaring tog nog närmare en kvart innan vi förstod nått^^


Hade iaf supertrevligt, helt klart värt en repris!


Idag/ ikväll har jag inte den blekaste om vad jag ska göra, så om nån har nått förslag så är det bara att höra av sig, för jag är otroligt rastlös just nu!:P



__________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards