Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Helena Johansson - 2 mars 2008 16:20



Ja igår skulle vi ju åka till Essvik och kika film och så. Men så blev det ju inte..

 Väntade på att Lina skulle komma och hämta mig när jag fick ett telefonsamtal. Det var Lina som sa att hon hade fått sladd på motorvägen och kört in i mitträcket:/ Men som tur var så gick allt bra. Stackarn var helt förtvivlad, vilket man förstår. Men huvudsaken är ju att det gick bra med henne! <3


Aja imorrn åker iaf mamma och jag ner till Göteborg i några dagar för att träffa Henke, vilket jag nästan håller på att längtat ihjäl mig till! :D Ska bli roligt att dels få se hur han bor och dels att drälla runt, shoppa och diverse:)


Har även skrivit ihop ett träningsschema idag, för framöver blir det hårdträning gosse!;) Gäller ju att börja tänka på beach 2008 och framför allt studenten! :D



See ya ! :)


_____________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards