Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Helena Johansson - 22 mars 2008 11:41


Hallu! Eller godmorgon kanske :) Hade det jättemysigt hos Ida-Marie igår, skönt att få prata av sig lite ^^


Sitter hemma i Haga nu och väntar på att Lina ska vakna så hon kan ringa mig och komma och hämta mig. 

 Lina går nu för övrigt under namnet Spion-Lina, och har även en trogen följeslagare, Olle. Trust me, sånna kan vara riktigt bra att ha ibland! ;)


Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag men senare kanske det blir utgång:)


________________________


Ett utdrag av morgonens konversation:


Mamma säger till Henke (som för er som inte visste är rödhårig): Vet du, dom säger att det blir färre och färre rödhåriga i världen!

Henke: Jaså?

Och jag ska som vanligt sticka in med en otroligt smart komentar, och säger: Ja det kommer ju ifrån vikingarna!

Mamma och Henke tittar besvärat på mig...


Hm undrar hur jag har kunnat fått för mig att alla vikingar var rödhåriga?;O Haha!


_____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards