Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Helena Johansson - 28 mars 2008 16:16



Kom nyss hem från Birsta där jag varit och drällt runt med Lina, very nice :)

Spionerade även på ett av Linas exragg. Och han var ju faktiskt rätt snygg, fast hon sa dock att han var ganska mesig so I guess that he får stanna i papperskorgen;D Och så desperat är jag inte så jag springer och tar första bästa. Nä här är man petig ska du veta! ;)


Senare ikväll kommer min svarttaxi och hämtar mig och kör mig hem till Allsta för imorn är det full rulle hela dagen. Först på dagen ska vi vara nere på klingstatjärn och sälja korv^^ och senare på kvällen/natten jobba på pubaftonenKlingstagården. Sounds terrific, don´t you think? :D Haha hoppas det blir kul iaf!

Så kika gärna förbi och köp en öl om ni inte har nått bättre för er vettja! ^^



Take care! :)


______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards