Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Helena Johansson - 9 mars 2008 13:15


Fick så otroligt tråkigt nu^^



Namn: Helena Viktoria Johansson
Födelsedag: 7 mars
Hemstad: Sundsvall
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Jadu blond?
Längd: 1.63
Höger/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Fisk
Skostorlek: 37
Favorit färg: Det varierar

Är mina föräldrar skilda: Yeah sen jag var typ 2 år
Skor idag: Inga, är barfota idag ^^


HAR DU NÅGONSIN..
Varit kär:
Jodå, har väl hänt.
Blivit dissad: Hmmm..
Rymt hemifrån: Haha ja, jag satt bakom garaget med syster i några timmar, det är väl som längst bort ;D
Föreställt dig ditt ragg naken: Hoho ^^

Sovit utomhus: Jo i tält framför farmors hus, (var dock några år sen)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Men varje dag typ ^^
Ätit sushi: Ja, provade nu på lovet, men euh :P

Ljugit för någon: Hatar att ljuga, men nån gång. Vem har inte?


THIS OR THAT
Pepsi/cola:
Cola
Mc donalds/Burger king: Max
Kärlek/sex:
Båda så klart.
Choklad/Vanilj: I glass så båda i en blandning :P
Kött/vegitariskt: Kött
Tv/Film: Film, om det inte är nått på Tv jag hellre vill se.
Kinesiskt/Mexikanskt: Hmm
Blind/Döv: Inget! Men om jag måste så döv.


KAN DU..
Gå ner i splitt:
Pfft men save me!

Skriva med båda händerna: Ja kan kan jag väl men resultatet blir väl som det blir :P
Ha dina ögon i kors: Haha! Jag har kunnat, men har glömt hur man gör nu xD
Nudda näsan med tungan: Jag kommer nog inte ens halvvägs, haha!
Vifta på öronen: Typ :D


SENAST DU..
Skrattade:
Nyss, i tvättstugan med mamma^^
Grät: Hm grät nog av skratt när jag halkade förrförra helgen och drog med Lina i fallet. Haha sjukt ful vurpa!
Filmen: Öhm kommer inte ihåg.

Tuggade tuggummi: I går kväll/natt


VAR ÄR DU
Vart är du?:
Hemma
Vad ser man utanför ditt fönster: Jaa lite träd, snö:/, en väg, bilar och diverse.
Lyssnar du på musik just nu: Alltid! :)

Vad är det på din musmatta: Ja det är ju alltid roligt att veta...svart.



_________________________


// helena

Av Helena Johansson - 9 mars 2008 11:35


Gårdagens utgång var...ja konstig? Alltså inte dåligt konstig.. eller äh hittar inget bra ord där så vi skiter i det ^^


Nu åkte Isa precis hem efter att ha sovit här inatt och ja det ser väl ut som ett mindre bombnedslag här :P Idag blir det mesta dels plugg sen ska jag bara slappa och ladda inför en ny skolvecka.


Imorrn börjar ju Linas och mitt träningsschema också, nice ;)


Hm nä nu ska jag lyssna på cd-skivan jag fick av Jonatan igår, och städa undan lite^^




___________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards