Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Helena Johansson - 7 mars 2008 11:18


Grattis till mig på 19-årsdagen !:D


Kom nyss in från en mycket lovely promenad i solen. Tänk vad hurtig jag blivit! Var även ut och sprang igår, inte likt mig men nu ska jag börja ett nytt liv ;D Får väl se hur länge det håller i sig bara ^^


Men i allafall, när jag gick där i en uppförsbacke var det en karl som sprang om mig med väldig fart och samtidigt mötte jag en liten gubbe med basker, som var runt 75 år kanske. Och han stannade, tittade efter honom och sa glatt : Ja jag tycker ju också om att springa men då ska det vara nerförsbacke, medvind och solen i ryggen.

Sen gick han vidare, haah sweet!


Ska snart hoppa in i duschen sen blir det en sväng på stan med mina mycket älskade och trogna följeslagare. Senare blir det tårtbakning och grejer. Ikväll får vi se vad som sker :)



Ha en bra dag!

________________________________



// helena



Ovido - Quiz & Flashcards