Alla inlägg under november 2009

Av Helena Johansson - 30 november 2009 17:37


Finns det ingen översättning till valross på engelska? ...


Dagen har jag spenderat på stan. Har köpt lite julklappar och kikat runt lite. Kvällen ser jag verkligen fram emot! ..tvättstugan. Jag tycker inte om tvättstugan. Känns som jag är förföljd så fort jag går ner dit, haha  




Längar till torsdag! Då blir det julbord på Medvind med trevligt sällskap!:)

Och en till jättebra sak med torsdag är att min älskling kommer hem :D


Ha en bra kväll!



 
    



___________________________


//helena

Av Helena Johansson - 29 november 2009 19:48


Kom hem för en stund sen. Var först och åt middag med Linn och Lina på Texas och sedan sprang jag till kyrkan för att lyssna på mamma och hennes kör när dom sjöng lite julsånger, mysigt.


Sitter och filurar på lite julisar nu...Jag har ganska många som jag vet och det är ju skönt iaf. Ska nog på stan imorn och kika runt lite. Älskar ju att köpa julklappar!


Hann knäppa kort på fyrverkerierna nere vid hamnen förut också innnan vi gick in på Texas :

   


_____________________________


//helena



Inte samma..plötsligt är det borta. Vad gör jag egentligen för fel?

Av Helena Johansson - 28 november 2009 20:50


Kom precis hem. Jag, Lina och Patrik har varit och jobbat lite på ÅFs julfest eller liknande . Vi hade hand om matfixet, disken och det allmänna liksom. Gick kanon! Vi var ett bra team och blev klar rätt fort :)


Imorn kanske det blir julskyltningen en sväng sen lovade jag mamma att hjälpa till och sitta och agera lite publik i kyrkan också hehe!



_______________________________


//helena


Den här stan och dess innehåll får mig bara mer och mer att vilja ta mig härifrån..

Av Helena Johansson - 27 november 2009 17:08


Hm vad ska jag äta idag? Alltid lika svårt att komma på. Spec när man vill äta nått gott men ska äta själv. För äta själv måste väl vara det tråkigaste som finns? Och då blir det oftast nått tråkigt man äter också, hehe!


Tänkte iaf visa bilder sen Lars Winnerbäck. Dock blir jag lite irriterad över att man ser så dåligt! Men vad göra? Jag hade supertrevligt iaf :D


              


__________________________


//helena 

Av Helena Johansson - 26 november 2009 15:04


Lars Winnerbäck var fantstisk igår! I just löööööv him! Knäppte lite kort, dock blev dom inte så bra men kanske lägger ut dom senare när jag kommer hem till Sundsvall.


Imorn och lör är det jobb på ÅF som gäller, om allt går enligt planerna. Och nu ska jag bara koncentrera mig på min 8h och 45 min bussresa hem. Är nästan lite van nu så det är väl ingen match för mig, haha!


Ha en bra dag!



Ibland känns det som att man anstränger sig lite för mkt bara för att få en gnutta tillbaka av det man verkligen försöker ge..



__________________________________


//helena


Av Helena Johansson - 25 november 2009 14:43


Goddag! Imorse blev det icke sa nicke nån sovmorgon! Ne det var besök på sjukhuset som stod på schemat. Alex skulle återigen kolla sin cp-tumme. Och nu måste kanske stackarn operera igen :(

Efter sjukhuset gick vi på stan en sväng och sen hem.


Och jag är glaaaaad för vi ska på Lasse ikväll! :D:D:D


 



__________________________


//helena

Av Helena Johansson - 24 november 2009 11:31


Jag har det huuuuur bra som helst här i Luleå! I lördags kväll när jag kom hit hade Alex lagat mat så det var bara att sätta sig vid bordet och äta på en gång. Är han inte bra så säg? Gott var det också, lillkocken miiin :D Sen blev det en rätt tidig kväll.

Söndag tog vi oss en prommis till Dollar Store och shoppade lite, bla chokladtomtar, en fin skål, reflexer till mig haha!, ljus, stekspade m.m heh :]

Igår gjorde vi inte så mkt, åkte in till stan en sväng och kikade.

Nu ska han snart kila iväg till skolan och jag tänkte jag skulle gå till Dollar Store igen och roa mig :P Ikväll blir det bio! New Moon! :)




 

____________________________


// helena


Av Helena Johansson - 21 november 2009 14:37


Sitter just nu på bussen påväg till Luleå och min älskling! :) Längtaaaar!


Igår blev det en sväng till Charm med Lina och senare även Ida-Marie som kom hem från Umeå! :D

Senare på kvällen blev det Bite Line med Ida-Marie, Lina och Linn. Hade supertrevligt måste jag säga ! :)



___________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards