Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Helena Johansson - 8 mars 2008 11:50


Sitter just nu och väntar på syster och Isbelle:) Vi ska ut till Birsta och kika runt lite.


Födelsedagen var mer än toppen igår, helt klart bättre än 18-årsdagen ^^

Så det tackar jag för. Var på stan, fikade och så med mina bästatste igår. Sen for vi hem till mig, bakade tårta och så och bara myste:)

Fast jag måste då erkänna att jag inte är den duktigaste på att baka tårta, tårtbotten gick av på mitten precis när jag sa : " men det här gick ju bra! " Jo jo! :P

Fast det blev en tårta tillslut^^


Aja ikväll blir det utgång som det ser ut :) Kommer nog bli kul, för sällskapet är iaf det bästa! :D


.




...I didn't give it to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart..


 _________________________________




// helena








Ovido - Quiz & Flashcards