Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Helena Johansson - 3 mars 2008 19:40



Tjaaa! Nu sitter jag hos Henke i Göteborg, very nice ! =)  Har nyss varit ute och ätit på nån grekisk restaurang, mums :)


Dock måste jag erkänna att jag är väldigt virrig när det gäller att åka spårvagn:P ( Iofs så är jag rätt virrig i vanliga fall också, men men) Hua skulle aldrig klara mig en dag själv här :P Eller klara mig skulle jag väl göra men aldrig hitta hem ^^


Tågresan var rätt jobbig. Det är sjukt vad småbarn kan bli irriterande ibland. Dom kan aldrig sitta still och aldrig vara tysta. Jag satt med mp3:n på det högsta men det hjälptes ju inte! Grr!

Var även en gubbe som öppnade toadörren när jag var där, NICE? :S Haha! Fast som tur var så var jag precis klar ;D

Höll även på att lägga en vurpa när vi skulle kliva på tåget.

 Som ni hör, en riktigt kanonresa ner, meeen man ska inte klaga;)


Imorrn blir det shopping och trevligheter! :D


Nä nu ska nog mamma och jag bege oss hemmåt vårt snart. Hur nu det ska gå?^^


Henke hälsar!^^  Tjing! =)


 ______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards