Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Helena Johansson - 11 mars 2008 20:01


Imorse var jag tvungen att kliva upp kl. 6. Tidigt som tusan och trött som ett as var jag! :| Tack och lov var Isabelle på bussen och piggade upp mig lite :) Sen stod det matte på schemat, mitt favoritämne(?) för övrigt!

Efter det flöt dagen på...


Sen blev det dags för ett tandläkarbesök,våååågen!

Haha! Innan jag äntligen fick gå därifrån hade jag både hunnit med att bita fast gummihandsken på en tandläkare och bita en annan i fingret ;D Men hur lätt är det då när hon säger "bit i hop!" och har sitt finger i min mun. Då biter man väl ihop, eller?

 Tandläkaren: Aj! Oj men inte när jag har fingret där!

Jag: Ojsan förlåt! (eller jag försökte säga det med hennes fingrar i min mun)

Vi skrattade dock ^^ Och jag gick där ifrån, som vanligt, felfri :D


Sen gick Lina och jag och tränade på Ego, Afropowerdance! Hur kul som helst ;D Och träningsvärk lär man väl ha imorrn, börjar redan kännas i ryggen, klen som jag är:P


 Måste också få skryta med att jag fick MVG på psykologiuppsatsen idag!;D



Flyttar om 3 veckor nu! Dödsskönt ! :)



_________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards