Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Helena Johansson - 25 mars 2008 11:40



God morgon! Idag är det åter igen underbart fint väder! Ska nog ut och ta mig en uppfriskande promenad snart tänkte jag :)


Igår gjorde jag inte mkt alls, förutom att jag tog en liten promenad. Ja herre gud, det ska ju kännas att man har lov ;D Sen tänkte jag ju plugga, meeen som vanligt så somnade jag med huvudet i boken ^^


Ikväll ska jag antagligen umgås med Jonatan och Lina och bara vara, ska bli nice :)


Funderar även på att införa ett godisförbud för mig själv, det har ju blivit en del påskgodis. Inte för att banta ner mig eller så men för att må allmännt bättre :) Alltså egentligen, vem var det som kom med förslaget "påskgodis" ? Fy så onödigt ju!



_____________________________


// helena




 

There are certain people You just keep coming back to...


 

Ovido - Quiz & Flashcards