Alla inlägg under juni 2009

Av Helena Johansson - 20 juni 2009 03:03


 Nu är jag hemma igen. Och jag ångrar inte en sekund att jag följde med Linn till Bredsand. Otroligt trevliga människor, även fast jag inte kände en enda av dom :] Har haft superroligt ikväll :D Känns skönt också att jag blev väckt ur den obekväma soffan så jag fick följa med i taxin hem nu, haha ;D Nä nu blir det sängen, good night! :)


__________________________


// helena

Av Helena Johansson - 19 juni 2009 11:15



Blev en lugn kväll igår med lite tv-spel och grejer^^ Jag är kung på sånt har jag märk, haha! :D


Snart ska jag klä på mig och göra mig iordning för att sedan dra iväg till Bredsand. Det är där festligheterna ska hålla till ;D  Hoppas alla får en bra midsommar! :)



_________________________________


// helena

Av Helena Johansson - 18 juni 2009 20:00


Helg äntligen ! :D Ligger här i sängen nu och slappar lite lagomt sådär...


Fast det jag egentligen vill säga med det här inlägget är att jag funderar, funderar, funderar, funderar och funderar. Jämt och hela tiden....Jag är redan långt nere och jag har verkligen pressat mig själv för att lova det jag lovat dig nu. Jag hade aldrig trott att jag skulle kunna offra mig själv så mycket för en person och jag var helt säker för bara någon minut sedan att jag skulle kunna följa dig vart du ville även om jag var tvungen att släppa saker som stod mig nära om hjärtat. Jag hade nästan kunnat börja sova lugnt om nätterna igen....men nu? Jag kan göra mycket för dig, men det du begär nu av mig nu älskling... Känns som att jag ger och ger och verkligen kryper. Men vad får jag egentligen tillbaka? Inte ens en liten, liten skymt av det jag så otroligt, otroligt mycket gärna vill se, eller så gärna vill kunna känna. Så säg mig, varför? Om du inte vill ha mig så snälla låt bara bli för jag orkar inte längre gå runt och lura mig själv som jag gör. Hela dagarna och nätterna försöker jag intala mig själv att jag väntar, väntar och anstränger mig till det yttersta för någonting, någonting som jag vill av hela mitt hjärta. Men nu har jag verkligen inte mycket mer kvar att ge, det finns inte mycket mer jag kan göra, även fast du betyder så otroligt mycket för mig. Men jag antar att det är det som gör mest ont också, att jag aldrig riktigt tyckt om, eller till och med älskat någon som jag älskar dig.




__________________________


// helena

Av Helena Johansson - 17 juni 2009 21:12



Trrrött :P Haha jag har nog blivit kroniskt trött eller nått ^^ Men idag på min runda fick jag iaf höra av en karl att jag såg "välmotionerad ut"! :D ....fast både han och hans karlkompis skrattade efter han sagt det. Hur ska jag ta det tro? :s

Aja whatever, höhö :]



__________________________


// helena



:]

Av Helena Johansson - 16 juni 2009 19:04


Min andra dag på posten idag och jag har en förskräcklig träningsvärk i rumpan! :O Haha! Och en sak är klar, jag har fått mördardistriktet! Alla säger att det är det och jag kan verkligen intyga om att det är det :O

Snart börjar "sommartiden" också med mindre post och mindre reklam. Som det var förra sommaren så slutade jag då vid 13. Men nu kommer jag säkerligen inte sluta för 15 eller 16. Nice baby nice! :s Haha jag kommer dööööö!


LIgger just nu i soffan helt utslagen och ser på Sverige - Vitryssland. Och jag ska inte röra mig ur fläcken på hela kvällen :]


Tack för mig !



__________________________


// helena




Av Helena Johansson - 15 juni 2009 21:08



"..worrying about all the wrong things
Time's flying by, moving so fast
You better make it count cause you can't get it back
Sometimes that mountain you've been climbing
Is just a grain of sand
And what you've been out there searching for forever
Is in your hands
Oh, and when you figure out love is all that matters after all
It sure makes everything else seem
So small.."


______________________________



// helena


... eller vad vet jag? :/


Av Helena Johansson - 15 juni 2009 15:31



Nu är jag sjukt trött och sliten, haha man har ju kondis som en gnu :]

Första dagen på posten idag alltså. Och åååh vad jag önskar att jag hade fått mitt gamla distrikt istället för det här superkrångliga nya, vet inte alls hur detta kommer gå, haha :o

 Men men hoppas Patrik ( min "lärare" ) har lite överseende med mitt dåliga lokalsinne och min kondis :]


Har för övrigt blivit kär, fast i en tjej :O Veronica Maggio heter hon :D



___________________________


// helena

Av Helena Johansson - 14 juni 2009 21:27


 Ja så vad har Helena gjort idag? Jo det ska jag berätta. Sov först och främst ut rätt länge för att vara mig....eftersom att jag börjar på posten imorn^^


Sen tog jag datorn min och la mig i soffan, näst intill hela dagen, och bara surrade med folk. 


Sen nu ikväll har Henke, jag och mamma varit och bowlat. Jag sa till dom innan vi började : " Var beredda på att få stryk! :D"  Meeeeeeeeeeeen det gick ju som det gick. Hahah jag brukar faktiskt vara bra på att bowla, eller var det förut iaf. Samma sak med kubb :O Men sen jag slutade med fotbollen är jag ju för sjutton sämst på allt, haha! :D Men men jag har väl helt enkelt vuxit ifrån min talang och flyt :]


Nä nu ska jag fortsätta se på A-u-s-t-i-n P-o-w-e-r-s  ...;]



______________________________


// helena



hmm...

Ovido - Quiz & Flashcards