Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Helena Johansson - 8 juni 2009 17:23


Nä varför ska jag lägga ner bloggen för? Det skulle ju bara vara för tråkigt :]


Idag hörde jag en grej som fick mig att fundera riktigt ordentligt. Jag tror jag äntligen förstod hur vissa människor fungerar och mitt förnuft säger mig att jag inte ska slösa mer tid på nån sån.. Det räcker kanske med den tiden jag redan lagt ner?

OM nu det jag hörde är sant, vilket jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är, men OM, OM, OM, så kan jag lova att då är det tack och hej!



Nixpix nu ska jag dra iväääg :) ...är nog hemma till tolv i think. Tjing! :D



____________________


// helena

Av Helena Johansson - 8 juni 2009 01:33


Lägger nog ner bloggen ett tag fram över.



__________________________


// helena



...Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag...    
 Håkan Hellström <3

Ovido - Quiz & Flashcards