Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Helena Johansson - 2 juni 2009 00:01


Imorse blev jag tvungen att kliva upp halv nio, uh! :O Det var nämligen nå gubbar som skulle komma och kika på golvvärmen inne på toaletten som jag var tvungen att öppna dörren för...Jobbigt! Fin nyvaken min hade jag säkert också när jag öppnade... men wtf...


Sen när jag vaknat till blev det lite solning i Sidsjön med Alex...och ja även ett dopp i det blå och en kallsup på det....Dock var det inte frivilligt utan jag blev islängd med kläderna på. Har aldrig varit med om nått roligare så när jag väl kravlade mig upp på bryggan igen skrek jag: " Wihooo! Igen! :D " .....eller? :s


Träffade även på en lagomt aggresiv svan på Tranviken ikväll, hm otäck upplevelse! :O ;)



Nattinatt!



__________________________


// helena




Ovido - Quiz & Flashcards