Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Helena Johansson - 21 juni 2009 23:07


Ska snart gå och lägga mig tänkte jag. Ny arbetsvecka imorn, uhhhh! Imorn blir min första dag själv på cykeln. Så vi kan väl nu alla tillsammans be till Gud att jag kommer komma hem igen :O haha!


Nä sängen känns väldigt lockande nu. 



______________________________


// helena



 Den här låten har liksom fastnat. Jag vill spola tillbaka till midsommar igen!:]




Av Helena Johansson - 21 juni 2009 11:03


Godmorgon. Jag har aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv, inte ens när jag legat i influensan eller liknande....Och jag vet precis vad det beror på. Vem som helst skulle nog ha mått lika dåligt som mig nu.. Men efter idag hur det än slutar så kommer det bli bättre, det blir det. Det är så jag intalar mig iaf. Men min intalningsförmåga på mig själv börjar sakta men säkert att svika mig, som mkt annat just nu.




____________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards