Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Helena Johansson - 20 juni 2009 23:13


Ibland hatar jag verkligen kvällar. Iaf när man sitter helt ensam. Då kommer alla tankar smygandes på och man blir aldrig av med dom. Det är en sån kväll nu. Och just nu känner jag mig bara förvirrad. Jag vet vad jag vill med hjärtat, helt klart och inga som helst tvivel. Men sen om huvudet får bestämma så säger det tvärtom. Och jag vet inte vilket av dom jag ska lyssna på...Jag vet verkligen inte. Fast egentligen innerst inne så vet jag nog precis.... 



____________________________


// helena


Det känns som om jag fått alldeles för lite tid med dig. Det är egentligen värt så otroligt mkt mer än så här... Men det är bara vad jag tycker, sen krävs det ju två om den saken...

Av Helena Johansson - 20 juni 2009 11:27


Ja då ligger man här i sängen och funderar över hur sjutton man ska överleva denna dag, haha! Men tar man första nubben klockan 14 så får man kanske skylla sig själv :] När jag vaknade vid 9 i morse var jag nog fortfarande full. Men jag hade iaf grymt kul igår :) Många nya ansikten, och alla supertrevliga :)

Vi lekte lekar, gick frågeslinga, sjöng snapsvisor och åt god mat. Och jag är otroligt glad att jag stannade kvar heeeela kvällen och lite in på natten :D


Senare idag/ikväll ser det ut att kunna bli tacos och mys med hotellvärdinnan och Linn :D


Nä nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen.....eller kanske iaf :O




___________________________


// helena



Usch det här är svårt :/ Och det gör så ont.


Av Helena Johansson - 20 juni 2009 03:03


 Nu är jag hemma igen. Och jag ångrar inte en sekund att jag följde med Linn till Bredsand. Otroligt trevliga människor, även fast jag inte kände en enda av dom :] Har haft superroligt ikväll :D Känns skönt också att jag blev väckt ur den obekväma soffan så jag fick följa med i taxin hem nu, haha ;D Nä nu blir det sängen, good night! :)


__________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards