Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Helena Johansson - 4 juni 2009 15:44


 Ja nu har jag ju fått en inneboende i mitt rum också, väldigt trevligt, alltså min käre bror :D Han skulle upp och jobba sin första dag på posten imorse så väckaren ringde halv sju, uh!...Och först och främst så höll han på att glömma mobilen när han skulle gå så jag fick, från sängen, med min nyvakna stämma skrika :" mobiiiileeeeeeen!"  

Sen klockan åtta när jag precis lyckats somna om ringde det och självklart var det han:" jag har glömt mina skor kan du vara snäll och komma hit med dom?" Ja och snäll som jag är så klev jag upp på en gång och traskade iväg till posten. En morgonpromenad är ju aldrig fel^^



Kom nyss hem från stan, lämnade tillbaka och köpte lite nya grejor :] Usch jag får sluta shoppa nu, är snart pank ju :O Och den här månaden blir det ju ingen lön heller ohohoooooo :s Gäller att hålla i pengarna nu!


 Sen kom jag på en grej idag påväg hem i bussen. Jag blir så sjukt irriterad på folk som inte kan sätta sig bredvid annat folk när det finns plats, utan ist ställer sig mitt i gången. Satt nästan och önskade att busschaufören skulle tvärnita så alla som stod upp skulle flyga all världens väg, moahahah :] Men seriöst, varför kan man inte sätta sig bredvid en annan människa? ...Eller det är ju klart, vissa kanske bits? :o


 

__________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards