Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Helena Johansson - 28 juni 2009 23:03


Henke och jag tog och åkte ut till Allsta ikväll och fiskade och hälsade på byborna :] Very nice. Fick en fisk också men jag tyckte så synd om den så vi slängde i den igen.


Imorn är det jobb igen så bäst man lägger sig och sover. Måndag = reklamdag = bajsdag^^ Meeen jag lär väl överleva :)



________________________________


// helena



Tänkte visa några av de fagra bilderna jag tog ikväll också ( och lägg gärna märke till hur otroligt snygg jag blir på kort, haha! ) :

Av Helena Johansson - 28 juni 2009 12:23


Igår var jag hemma och solade hela dagen, skönt! Sen var det tänkt en utgång men blev tillslut inte så. Moster och kusinen kom på besök ist så vi åt glass och jorgubbar :] Sen svängde även Henke förbi med sin kompis från Pajala :)


Idag är planerana inte många heller, solen skiner så här ligger jag på en filt ute på gräsmattan och har det bra! :D Kan möjligtvis bli så att jag åker till Ida-Marie ikväll :)


Och imorn äre ny arbetsvecka, nice ^^



__________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards