Alla inlägg den 10 juni 2009

.

Av Helena Johansson - 10 juni 2009 22:34



Idag blev det stan och Charm med Ida-Marie :) Fördrev tiden några timmar och Linn kom även förbi en sväng :)


Imorn kanske det blir till att kika när Hedbergskas studenter går ut på trappan, beror kanske lite på vädret.


För övrigt så...nä för övrigt så vill jag nog inte nämna så mkt mer om min dag. Finns ingenting att säga mer än att allt bara känns så tomt och jag känner mig verkligen värdelös, iaf i vissas ögon...


Nu blir det kanske en film, som vanligt. Sen ska jag ställa klockan på 08.00 och ringa vårdcentralen imorn, det gör ont...



____________________________


//helena



Man måste göra val i livet, man kan inte få allt. Men för vissa verkar det vara så himla enkelt. Bara vifta med lillfingret, så kommer den människan man pekat ut, springande och lämnar allt annat kvar bakom...Kan tänka mig att det känns bra att ha det så och att du är nöjd nu, för jag har inget kvar jag kan förlora längre..

Av Helena Johansson - 10 juni 2009 10:47



God morgon! :) Fint väder vi har idag? :D ..nooot! Hur ska jag nu kunna ta mig till bussen utan att mitt hår blir superkrull? :O haha!


Vi får iaf be till Gud att han ska ge mig fint väder på måndag, annars döör jag! ...typ iaf.


Nä, dags att göra sig iordning :)



_________________________


// helena



..."Grew up in a small town
And when the rain would fall down
I'd just stare out my window
Dreamin' of what could be
And if I'd end up happy
I would pray

Trying hard to reach out
But when I tried to speak out
Felt like no one could hear me
Wanted to belong here
But something felt so wrong here
So I prayed I could breakaway"...

...

Av Helena Johansson - 10 juni 2009 00:03


Filmen är inte slut än men nu blev "nattugglan" tröööött!


Good night!



______________________________


// helena


Ja, nej, kanske...How will I know? :/

Ovido - Quiz & Flashcards