Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Helena Johansson - 13 juni 2009 22:40



Idag har jag inte gjort mkt, mest legat i sängen :] Skulle ju blivit utgång ikväll men kände att jag nog inte riktigt var så pigg på det ändå ^^ Så är hemma istället och tar det lugnt.



Det här känns verkligen som en evighet :/




________________________


//helena



..When I'm losing my control, the city spins around.
You're the only one who knows, you slow it down..

Av Helena Johansson - 13 juni 2009 13:38


Idag mår man ju som man mår men vad gör det när jag hade så kul som jag hade igår?:]


Nu ska jag snart försöka ta mig upp ur sängen och börja ladda om för en ny kväll :)


I natt när jag kom hem så skrev jag rätt mkt här på bloggen fast tog bort det på en gång sen för jag var rädd att jag skrivit nått dumt. Men jag sparade det så jag läste det igen imorse och det var egentligen inget fel alls med det jag skrev. Men det var ärligt skrivet rakt igenom, kanske lite för ärligt så jag fortsätter nog att behålla det för mig själv ändå...


Nä nu väntar duschen! 



____________________________


// helena




Av Helena Johansson - 13 juni 2009 02:10


 

Nee okej det första jag skrev kanske var liiite onödigt, kanske kan misstolkas. Så jag nöjer mig med........


Har för övrigt haft en bra rolig kväll med bla. Ida-Marie, Henke, Joel, Lukas, Linus och Linn :)


Nu blir det sängen! Goooooooooood Niiiiiiiiiiiight!



___________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards