Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Helena Johansson - 9 juni 2009 23:05



Var bla. och solade idag. Körde på full sprutt hela tiden så nu sitter jag här och är ett litet red-face, skitsnyggt jag lovar! :D Sen har Helena även motionerat lite. Jojo! Jag tog cykeln ner till stan och hem, det ni! :]


Nä nu ska jag kika på en film och försöka bli lite trött. Nattinatt!



__________________________


// helena





Av Helena Johansson - 9 juni 2009 12:52


Det är konstigt hur man drömmer på nätterna...en speciell dröm som dyker upp hela tiden är extra mkt jobbig. Och det värsta är att den lika gärna kan bli verklighet...För jag har nog slutat att förvånas över vad vissa människor är beredda att göra för att få den uppmärksamhet dom vill ha... Och jag har också slutat att förvånas över hur människor kan göra mot andra utan att tänka sig för , och dessutom inte få ett dugg dåligt samvete över det.. Så ja, det är nog bara att sätta sig ner och vänta en eller två månader...eller vänta kanske inte ens en hel månad, innan jag får veta om jag har rätt eller fel.



Nä nu ska jag kila iväg. See ya! :]



__________________________


// helena

Av Helena Johansson - 9 juni 2009 01:12


Hemmaaaaa! Blev lite senare än tolv men inget jag klagar på :D


Just nu sitter jag och Isabelle hemma hos mig och degar :P Olle är ute och ränner så vi håller varandra sällskap medan vi väntar :]


Imorn blir det stan en sväng, sen kanske Timrå :)


Nu ska jag kika på en film sen kanske, kanske, kanske, om jag har tur, sova lite också. 


 

________________________


// helena


 


Ovido - Quiz & Flashcards