Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Helena Johansson - 29 juli 2008 16:10


Igårkväll vid nio ringde Lina och frågade om jag skulle med ut och åka bil med Fredrik, henne och Emil, och självklart gjorde jag det :) Vi åkte lite vart som helst bla Junibosand..och hur fint är det inte där då?! Jag blev nog lite kär. Vi 4 satt på piren där ute och kikade på solnedgången, hur fint som helst!:)


Och dagarna mot helgen fortsätts givetvis att räknas :P Imorrn är det onsdag, men reklam så det är både bra och dåligt^^


Idag var jag tidig, kom in klockan 13, mkt nöjd över det :] Fast jag dödade nog min fotknöl idag och fick ytterligare ett blå märke på min vad...meeen whatever jag lever och mår bra ändå^^

Efter jag slutat åkte Lina och jag en fortis på stan och införskaffade lite nödvändigheter och nu är jag hemma igen...kvällen lär väl spenderas framför tv:n om ingen drar upp mig därifrån :P



_____________________________


// helena


 Förvirrad...så kan man sammanfatta Helena Viktoria Johansson för tillfället.

Ovido - Quiz & Flashcards