Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Helena Johansson - 16 juli 2008 15:31


Tju! Äntligen hemma , sjukt vad trött jag var idag när jag var ute och cyklade...tryckte till och med in koden på en port som redan stod öppen, men det märkte jag inte förrän jag skulle ta i handtaget, clever. Sen snubblade jag i en trapp och gjorde illa fingret ;( Fast jag snubblade uppför som tur var:P Sen gjorde jag väl lite mindre snubblingar också, men sånna gör jag för sjutton för jämnan :S

Fast humöret blev på topp när jag träffade Folke.

Folke som stod och väntade på balkongen : Men hej lilla gumman!

Jag: Hej hej! :)

Folke: Gud vad du sliter och är duktig! Det finns absolut ingen som dig!

 ( Sen svarade jag självklart mer men orkar inte skriva det nu ) 


Hehe det värmde iaf ! :D


 _______________________


//helena



Trött som tusan och tankarna snurrar, men bara bra tankar dock :>

Ovido - Quiz & Flashcards