Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Helena Johansson - 15 juli 2008 14:49


Ja jag säger som Ida-Marie : Gud vad problem jag hade med att somna i natt! Dock vet jag nog vad problemet var. Som sagt så sa jag ju igår att jag var sjukt okoncentrerad i allt vad jag gjorde. Och ja vad kommer jag inte på när jag ligger i sängen och precis håller på att somna? Jo, inte sjutton satt jag batteriet till cykeln på laddning igår innan jag gick hem?! Fuck tänkte jag nu kommer jag dö imorn :P ....Men som tur var så hade jag tydligen hälften av batteriet kvar ( för ovanlighetens skull ) imorse när jag tittade. Jag hade nog en ängel som vakade över mig där ;D


Annars har dagen flutit på riktigt bra, blev klar tidigare så jag började att segcykla lite hemmåt och träffade på Lina som var ute och gick/sprang. Haha stackarn började vissla och springa benen av sig när hon såg mig cykla förbi. Och det vara bara tur att jag hörde henne för jag hade mp3:n i öronen ^^


Sjukt vilka tråkiga bloggar det blir nu, bara om jobb... Men det händer inte så mkt annat i mitt liv just nu som jag känner att jag vill dela med mig av tyvärr :) Så det är bara att stå ut ^^


Nä nu väntar duschen!


_________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards