Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Helena Johansson - 18 juli 2008 21:13


Äntligen fredag, mkt efterlängtat:) Jobbet tar kål på mig, eller inte riktigt kanske, men näst intill..

I helgen ska jag nog bara ta det lugnt vad jag vet. På söndag blir det förhoppningsvis planering med damerna Jezek inför den kommande resan i höst, ska bli nice !:D


Hm och jag börjar få lite ångest, vad sjutton ska jag göra efter jag slutat på posten den 12 september?! Lär ju bli att jag söker mig nå nytt jobb här i Sundsvall men helst av allt hade jag ju velat veta vad jag vill plugga vidare till redan nu så jag kunde börja. Vill ju inte bli gammtant innan jag skaffar mig en karriär och blir rik..ganska bortkastat isf ;PSen vill jag ju faktiskt flytta och se mig om lite grann, men vart vet jag ju naturligtvis inte :P


Och sen, Göteborgsresan v.33 blir den av över huvudtaget? Verkar inte vara nån som är spec intresserad, eller kan, följa med mig nån dag då. Hm och jag är nog för feg för att åka själv, av rädsla att virra bort mig. Mitt fantastiska lokalsinne skulle nog gärna bidra till den katastrofen ^^



_____________________________


// helena


Jag tänker verkligen för mkt! Det är inte bra, brukar inte bli bra...

Ovido - Quiz & Flashcards