Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Helena Johansson - 14 juli 2008 17:11


Så var en av 20 jobbdagar avklarad, skönt^^ Slutar egentligen halv tre men jag jobbar alltid över en och en halv timme. Och tro det eller ej, jag var inte sist in idag, mötte en kille när jag var på väg hem, stolt ;D


Och varje dag händer det ju nått...idag tex så var det nå vägarbetare som grävt en stor jäkla grop över hela vägen där jag skulle förbi med alla post + den jäkla reklamen. Mh! tänkte jag, hur ska detta gå? Men som tur var så hjälpte en av karlarna mig att balansera cykeln över på ena sidan av gropen och det kanske var två decimeter brett där, men det gick bra ^^

Sen så blev vägen återigen blockerad fast denna gång av en backande sopbil. Less och stressad som jag var blängde jag kanske lite väl surt på killen som stod bak på...Haha! Han tittade besvärat på mig och sa ett ynkligt "sorry!". Jag muttrade nått i stil med " Äh det är lungt". Sen vände jag cykeln och fick åka runt och ta värsta omvägen;O :P


Och som att det inte skulle vara nog med det så har jag sjukt svårt att koncentrera mig, vad jag än gör. Jag tar fel post med mig in i en port, lägger reklam där det inte ska vara, sorterar fel eller liknande...Vet inte alls vad som tagit åt mig ^^


__________________________


// helena


Stay Close, Don't Go - Secondhand Serenade:

Ovido - Quiz & Flashcards