Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Helena Johansson - 10 juli 2008 17:26


Kom nyss hem. Har vart på stan en sväng med Isabelle och införskaffat mig två par nya skor. Ett par gick ju åt på GF, mina vita tygskor blev typ svarta så dom var bara att slänga. Sen var jag tvungen att köpa ett par nya skor till jobbet, eftersom jag kutar i så många trappor och diverse behövs riktiga skor, har haft sjukligt ont i fötterna de senaste veckorna.


Och självklart skulle jag missa bussen imorse när jag skulle till stan, blev så less då så jag gick hela vägen ist:P

Träffade även Lina en sväng idag...insåg att jag saknat henne även fast det blev som det blev sist..


Snart ska jag ner på stan och möta upp Sofie och så ska vi gå och äta nått och umgås lite, var år sen sist känns det som, men ska bli trevligt :)



__________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards