Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Helena Johansson - 12 juli 2008 01:45


 Nyss hemkommen från en kväll med några riktigt trevliga fjantar^^ Kvällen spenderades mest med Emil, Lina och hennes bil, jag tror jag aldrig skrattat så mkt förut. Herre Gud jag kommer leva minst 10000000 år till efter ikväll, haha! ;) Är helt klart värt att göras om! :)


Två av kvällens alla citat: ( fast som vanligt ska man väl ha varit med för att det skulle vart roligt :P )


Lina och jag funderar på vilka chips vi ska köpa.

Lina : Men är dom slut?!

Jag: Ost! 

Lina: Huh?

Jag: Oj nej jag menade "ja kanske"! Läste "ost" på påsen :P



När jag, Emil och Lina åker vid hamnen:

Jag till Lina: Åh akta så du inte kör ner över kanten!

Emil: Ja då får jag simma

Lina: Ja då får vi nog alla simma

Jag (stenseriös): Nä men jag flyter!


Nu väntar snart sängen... Nattinatt!


________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards