Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Helena Johansson - 13 juli 2008 14:41



Ja igår blev det utgång. Egentligen var det tänkt att vi skulle vart hos Martin och grillat och så före vi skulle ner på stan, men skjutsen var lite osäker så Ida-Marie och jag bestämde oss för att bara vara hemma hos henne, surra, dricka ett x antal cider och äta muffins ^^ Vilket var mkt trevligt :) Efter ett tag drog vi ner på stan,där vi bla träffade Olle, Andreas, Martin och Jonatan. Det var rätt lite folk ute men jag hade roligt ändå, trots lite små tjaffs och sånt...

Sedan var Lina snäll att skjutsa hem oss också :)


Usch nä nu måste jag lägga mig och vila huvudet lite innan jag ska göra mig iordning för att gå på bio med min käraste Ida-Marie!


_______________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards