Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Helena Johansson - 1 juli 2008 21:40


Idag har jag varit på stan med Isabelle, vi tog en fika och satt och surrade ett bra tag eftersom vi inte hann med det i söndags. Och så småshoppade vi lite också så klart ;)


Sen åkte jag hem och hon tog sin första körlektion, vilket verkat gått bra enligt hennes blogg:P

Efter ett tag kom Lina inflåsande genom dörren, hon hade nämligen cyklat en bra bit (typ?) ^^ Sen cyklade hon hem igen och hämtade mig med bilen, lyxliv man lever! xD

Och lite senare kom Aynsley och hämtade upp oss och vi åkte till Matfors för att se Essvik vinna över dem.

Man blir ju nästan lite deprimerad över att vara där...eller ja det finns ju både bra och dåliga minnen från den tiden iofs. Kanske mest bra ändå, eller dumroliga minnen ska man nog säga, hehe! Men själva stället flyttar jag aldrig tillbaka till.


Imorrn är det gatufesten som gäller gott folk! Ses där ;)



_____________________________


// helena



Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här...

Ovido - Quiz & Flashcards