Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Helena Johansson - 19 juli 2008 23:21



Nyss hemkommen från en kväll med Lina. Hon kom först hit och hämtade mig sen for vi hem till henne ( hm känns lite knäppt nu när vi flyttat ifrån varandra :/ ) Vi gjorde i ordning lite vattenmelon och kikade på Sällskapsresan , hehe very nice! Stig-Helmer är ju för söt ;D Efter ett tag åkte vi till ICA - Maxi och köpte gravljus och for till minneslunden för att tända det för Rask...Det är verkligen jättefint där. Förutom att vi blev halvt överfallen av en fladdermus ;O


Det blev tyvärr ingen utgång för mig i helgen trots en del tjat ;) Men det får bli en annan gång, kanke nästa helg?:)


Nä tro om jag ska försöka se klart Ice Age snart...som jag för övrigt skulle göra igår men somnade när det inte ens gått 5 min:P Och inte nog med det så fick jag ju rätt mkt sms också från några personer. Typiskt! Precis när man är som tröttast ska folk börja sms:a med en, men det var ju naturligtvis trevligt ändå, så jag klagar absolut inte! :)


Puss och godnatt!


____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards