Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Helena Johansson - 29 maj 2008 18:12



Japp igår var det mösspåtagning på torget, mkt trevligt och mkt folk :) Efter det var vi på stan en sväng också för att fixa kvällens outfit.


Kvällen började med att jag och några från klassen samlades tillsammans med några från spsp3b uppe på norra för att förfesta, grilla och umgås. Var verkligen jättenice! Förstår inte varför man alltid kommer på att göra saker tillsammans när allt nästan är slut. Nu kommer ju alla åka åt olika håll.

Efter ett tag började folk dra sig ner mot stan eller hem. Ida-Marie bestämde sig för att åka hem, vilket var tråkigt. Lina och jag åkte vidare till en annan förfest där vi träffade Jonatan och massa andra karlar.

När vi kom ner på stan gick jag först en sväng och träffade bla Johanna, Milka och Martin ( han som jag för övrigt inte ens minns att jag träffade, no hard feelings där hoppas jag ;D )

Sen blev det Stadshuset resten av kvällen vilket var mkt trevligt. Fick mig även en promenadkompis hem :)

Och sen drog jag självklart på mig en förkylning, great.


Vaknade imorse av att Emil ringde och väckte mig, tackar tackar:P Sen var det very big problems med att somna om kan jag säga, det mesta snurrade men jag mådde ju som jag förtjänade + lite sämre, trodde nästan jag skulle stryka med där ett tag^^

Men sen var det bara att kliva upp för att åka till skolan och knäppa studentfoto, kände mig väldigt peppad på det, hehe! :/ Som tur var så var Lars snäll att skjutsa oss så vi slapp gå^^

Efter fotograferingen gick Lina, Ida-Marie, Simon, Emil, Svansson, Martin och jag ner på torget och glassade i solen. Jonatan kom även och joinade oss ett tag:)


 Nä nu måste jag kila ner i tvättstugan, lovely! :P

_____________________________


// helena




Ovido - Quiz & Flashcards