Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Helena Johansson - 22 maj 2008 21:05


Ja då sitter man här igen då, med plugget ;D haha vilket liv. Längtar tills jag  börjar jobba så man kan tjäna lite pengar och göra nått vettigt av sitt liv. Iofs så är väl skolan vettig, men just nu känns det bara blä.



För övrigt så är jag nog en konstig människa ^^  Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så gick jag och småpratade för mig själv. Alla hade gått och lagt sig så vem annars fanns det att prata med liksom?;O Och jag hade en viktig fråga att fundera över: "Finns det nått liv efter döden?" Haha ja jag vet, verkligen en munter tanke sådär på kvällskvisten.

Men ialla fall, jag gick och småpratade för mig själv och lyckades stänga dörren till mitt rum precis när jag sa "döden". Och då kom jag att tänka på att det ser ju inte alls bra ut om jag stänger dörren för att sova och "döden"  är det sista ordet som hörs. ( Och då kan man ju fråga sig vem jag trodde skulle ha hört mig? :P) Så på nått sätt fick jag för mig att jag kanske inte skulle vakna igen om jag sa så. Så fort som tusan öppnade jag dörren igen och sa någonting som lät trevligare och som inte innehöll "döden" och sen stängde jag dörren och gick och la mig.


Haha allt detta berodde nog på att jag suttit och pluggat hela kvällen och var sjukt trött..annars kanske det är dags att börja oroa sig lite ;D


Snart helg också, vad händer då? =)


_________________________________


En blick säger mer än tusen ord, och du gör mig bara förvirrad.


 // helena

Ovido - Quiz & Flashcards