Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Helena Johansson - 10 maj 2008 16:20


 Väckaren ringde imorse vid halv elva, skönt att få sova ut för en gångs skull. Jag klev upp och mötte Lina halvspringande mot toaletten, morgonkissnödig kallas det^^ Vi dukade fram frukost och sen skjutsade Lina mig till EGO där jag tränade och solade. Och hon den stackaren var tvungen att jobba :P 


Efter det gick jag hem och satte mig på balkongen och solade, egentligen behöver jag plugga men det kändes faktiskt viktigare att ta vara på solen ^^


Hm , vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Om det är nån som har förslag så äre fritt fram att höra av sig:)


Näe tro om man kanske ska kila ner på pizzerian och köpa sig en sallad?


 Tjing!

________________________________


// helena

Av Helena Johansson - 10 maj 2008 00:32


...eller nått sånt.


Idag slutade vi vid två, efter att ha haft en helt osammanhängande filosofilektion (som för övrigt alltid är osammanhängande iofs). Sen gick Lina och jag på stan en sväng och kikade, men bestämde oss senare för att åka hem till mig och vänta ett tag tills vi skulle möta Ida-Marie och Linn för att gå och äta.

Vid 16.30 möttes vi på Biteline där vi åt och surrade i nån timme, mkt trevligt :)

Sen drog Linn och Ida-Marie vidare till Viktor och Lina och jag åkte till Westhagen för att se på fotboll.

Sedan for vi hem till Allsta en sväng plus snurrade runt i stan till ca 22 för att sedan åka hem till mig på Skönsmon och se film + äta frukt ( och lite godis, men tänkte egentligen inte nämna det).

Och nu är jag dödstrött, nattgästen min har redan somnat och jag ska nog följa hennes exempel alldeles strax :)


Imorrn vet jag inte alls vad som händer, kanske åker och solar och/eller tränar, får se.



Godnatt! :)

_____________________________



// helena


Ovido - Quiz & Flashcards