Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Helena Johansson - 7 maj 2008 17:51


Rätt lugn dag på skolan idag, skönt!

När vi slutat blev det solning på Ego, very nice. Måste ju få lite färg så man vågar visa sig på stranden i sommar ;D


Vi var förresten även en sväng på Stadium, för att jag skulle köpa skor, och det jobbar ju en så sjukt fin karl där. Och självklart skulle han komma fram till mig, när jag provade skor, och fråga hur det gick. Och ful som jag är så fick jag bara fram nått mesigt till svar. Haha men det är väl så det är, skämma ut sig vart man än vänder näsan^^


Aja nu MÅSTE jag verkligen plugga, även om det bär mig emot.


En lista på vad som ska göras (bara för att jag ska få medlidande):


  • Ungefär 50 frågor i Naturkunskap B 
  • Uppsats i Psykologi B
  • Rapport i Samhälle C
  • Rapport i Matte B
  • Plugga till Religionsprov
  • Plugga till nationella i Matte B
  • Skriva om en roman i Engelska C
  • Göra hemprov i Filosofi A

Så sjukt mkt! Jag orkar inte ens börja! Buhuuu, save me? :)



_______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards