Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Helena Johansson - 19 maj 2008 22:23


Sjuuukt vad trött jag är nu. Har suttit och skrivit en psykologiuppsats hela kvällen så får jag inte bra betyg på den nu så går jag och skjuter mig!... ( näää va hemskt det lät, jag tror jag tar tillbaka det där^^ ) Men iaf, pisskola som tar upp all ens fritid! Skönt att det snart är slut med det....eller ja ett tag iaf tills jag har kommit fram till vad jag vill plugga vidare till.


Annars har dagen bara flutit på, inte gjort nå spec alls, så har heller inget spec att berätta tyvärr :P


Nu äre bara sängen som gäller, för imorrn står det matte B på schemat kl. 8.30 skitkul! ...känn hur ironin flödar ;D Uh! Ta mig härifrån och ge mig 12:e juni!!!!


________________________________


//helena



Ovido - Quiz & Flashcards