Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Helena Johansson - 5 maj 2008 21:00


 Idag hade vi samhälledagen på skolan. Alla som går sam/sam skulle samlas för att leka lekar och diverse, rätt roligt faktiskt ;D Jag var dock inte med när man skulle snurra 10 varv runt en pinne, som man hade pannan mot, för att sedan försöka ta sig i mål. För sist jag var med flög jag in i staketet och fastnade och ramlade 1000 ggr innan jag kom i mål. Blev sjukt yr!  Alla i klassen kommer nog ihåg den händelsen ^^ Så jag hade bättre vett än att utsätta mig för det igen! HAHA! Men resten var jag med på! :D


Efter vi slutat, vid tolv, gick Ida-Marie, Lina och jag ner till toget och glassade i solen i några timmar tills det var dags för Lina och mig att gå och prova våra balklänningar.


Så har min dag sett ut idag, i stora drag :)



________________________________


// helena


Lite bilder från dagen :

Ovido - Quiz & Flashcards