Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Helena Johansson - 21 maj 2008 20:10



Tjaaa !

Idag har jag varit i skolan från 08.30 - 18.10 :O Dödstrött nu ju! ...eller vänta. Näe jag är faktiskt inte så trött :D Har varit en bra dag, fast lite jobbig, men bra:) Vi hade nötknäckaren. Alla treor skulle lösa ett problem och det var att vi skulle rita en ny ritning och diverse till GA och Hedbergska för att en spionsatelit hade sprängt bort allt och bla bla bla^^ Vår klass är ju inte dom som angagerar sig. Men jag kommer ändå sakna vissa för dom förgyller verkligen vardagen =)


Nu sitter jag åter igen här med läxor, haha börjar bli en vana. Dock ingen bra sådan..


Nä men solen lyser, kanske ska ta en promenad ist ^^


_____________________________________


// helena



Jag tycker killar är dum tycker jag! ( hahahaha! internt^^ men det är så sant som det är sagt! )

Ovido - Quiz & Flashcards