Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Helena Johansson - 13 maj 2008 22:45


..från allt detta jäkla pluggande, jag orkar inteeeeeeeeeeeeee! "Fuck it!"( citerat från vår filosofilärare )

Satt och gjorde nå naturkunskapsfrågor förut men blev så less när jag aldrig hittade svaren på frågorna att jag nästan började gråta! Så jag gav upp och tittade på Desperate Houswives ist :P Är inte det ett rätt säkert tecken på att man är skolless så vet inte jag, iaf det där med gråtandet ^^


Och jag vet att jag har sagt att jag inte vill ta studenten redan, men nu för sjutton gubbar finns det nog inget jag vill hellre!!!  Så save me please? :)



Godnatt ;>

___________________________


// helena

Av Helena Johansson - 13 maj 2008 16:04


 Klev upp 06.20 imorse. Uh! det var segt kan jag lova. Somnade inte förrän vid 02 heller så jag var supertrött, kändes som om ögonlocken hängde ner till knäna. Säkert mkt fager syn.


Sedan satt jag på matten och gäspade i en timme och 20 minuter, mkt givande lektion.

Efter vi slutat tog Lina, Ida-Marie och jag oss en sväng på stan. Skulle köpa lite smågrejor innan balen. Och hm jag säger då det, det finns konstiga människor. Jag menar hallå?! ;O ...orkar dock inte förklara nu ^^


Sen sitter jag och funderar. Martin har nån slags fest ikväll. På en tisdag? Jag vet, lite knepig dag om ni frågar mig. Och jag har ju så sjukt mkt plugg att göra men vill ändå dit.  Hmmmm knivig situation jag hamnat i nu! Får se hur jag gör....



______________________________


// helena


Tihi, imorrn ska jag tatuera mig!

Ovido - Quiz & Flashcards