Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Helena Johansson - 20 maj 2008 22:04



Okej nu är jag riktigt less på det här, jag vill flytta. Bort från Sundsvall och se mig om efter annat, verkar finnas på tok för mycket konstiga människor här för att jag ska trivas. ( Ni som vet att ni inte är konstiga, enligt mig, behöver inte ta åt er )   Kanske man till och med ska ta att åka bort från Sverige? Jag kanske ska ta och åkat till Norge och rensa fisk? Hmmm det tåls att tänka på. Om det är nån som vill hänga på så säg till. Ett krav är dock att du inte är konstig!




 ________________________________


// helena

Av Helena Johansson - 20 maj 2008 19:46


Ja då sitter man här igen med plugget, idag är det engelska och filosofi... fast jag somnade med huvudet i filosofoboken efter att ha försökt anstränga mig att förstå i fem minuter. Men jag försökte iaf! Haha när jag vaknade satt Lina och skrattade åt min nyvakna min ^^

 Kämparglöden sitter fortfarande i som ni hör :D


Åååh jag skulle nästan göra allt för att få gå ut och springa ett varv runt berget nu! Men tatueringen tar ju sin tid att läka, fel att bara läka på en dag? :O Blir galen av att sitta här med böcker upp till ögonbrynen!


Imorn är det nötknäckaren också, slutar inte förrän vi 18-tiden då. Men vi ska tamigtusan gå ut 4:a på trappan, och hur stor är den chansen tror ni då? ;O Vi kommer antagligen gå ut sist ;)


_________________________


// helena


maybe baby...

Ovido - Quiz & Flashcards