Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Helena Johansson - 17 maj 2008 09:44


Godmorgon!

Idag är det bal, hade verkligen jättestora problem med att sova inatt, drömde bland annat att jag höll på att komma försent till balen och att jag helt plötsligt hade blont hår igen + en jättestor svart utväxt och mkt mer tok. Haha ni kan känna min panik va? ;D

 Men som tur var så var allting i sin ordning när jag vaknade :P


Om ett tag kommer Lina och hämtar mig så vi ska åka till Emma, som ska fixa våra frisyrer. Usch jag är nästan lite nervös nu känner jag :O Fast för stora förhoppningar på kvällen ska jag inte ha, då blir det bara skit av alltihopa. Kanske ska göra som Ida-Marie och köpa mig en stor godispåse jag kan trycka i mig när jag kommer hem igen, om kvällen blivit helt fucked up, haha! ;)


Nä men jag tror nog det kommer bli trevligt :) Den spännande uppdateringen av balen kommer imorrn!^^


Puss hej!


__________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards