Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Helena Johansson - 31 januari 2009 18:44


Igår kväll var det sagt att Ida- Marie skulle komma och sova hos mig men hon var ju ut på lite nattliga äventyr innan så hon kom lite senare än jag tänkt, så jag blev ensam ett tag ist. Och mes som jag är ville jag inte sitta själv en fredagskväll och vänta utan fick hit Alex som höll mig sällskap nån timme :)


Vid halv ett kom hon hit sen somnade vi kanske inte förrän vid två för en viss Martin ringde tydligen. ( Jag menar hur ofta ringer man halv 2 på natten ? ;) )


Det blev uppstigning klockan 7. Vi var grymt trötta, såg ut som två små kineser båda två :]

Alex kom och hämtade oss sen for vi till Härnösand.

När det var dags för tävlingen var jag sjukt nog ( fast som väntat ) 1000 ggr nervösare än Alex även fast han var den som skulle åka skidor från 21(?) meters höjd och sedan göra massa "konster" och möjligen slå ihjäl sig :O Men det gick, som tur var, bra och det blev en trevlig dag även fast vi förfrös fötterna och fick blåa läppar. Vi hann även bli stammisar på Waynes Coffee :]


______________________

// helena




Ovido - Quiz & Flashcards