Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Helena Johansson - 25 januari 2009 13:53



Ja vad ska man säga om kvällen igår haha? Det blev iaf bara jag och Ida-Marie på "förfesten" här hemma...varken Isa, Olle, Lina eller Johanna behagade ju att joina oss. Men jag hade sjukt roligt ändå ;) Haha detta måste göras om!

Dock gick vi bara och skrev en grej eller två på ett kylskåp och sen in på Svenssons en fortis sen styrde vi stegen mot Subway och sen hem. Men jag var hur nöjd som helst ändå med kvällen . Förutom att min mun höll på att brinna upp av Subway-mackan....vad sa jag att jag ville ha på egentligen? :O Haha!

Trots allt igår mår jag ändå som en prinsessa idag :]


Nä nu blir det duschen sen vetesjutton, men inte mkt iaf ^^


__________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards