Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Helena Johansson - 4 januari 2009 22:40



Igår åkte jag som sagt till Isabelle. Men det blev sällskapsspel med Olle och Linus istället. Mycket trevligt faktiskt, även fast Isa och jag förlorade allt och även fast Olle blev hemskt mycket mallig över att dom vann över oss....hm! ^^


Imorn ska jag kliva upp tidigt, vet inte hur längesen det var sist. Fast det är iofs bra nu när jag börjat sova sjukt mkt för länge! Förut kunde jag ju för sjutton kliva upp halv 10 utan att ställa väckaren..nu måste jag ställa väckaren på 10 och kommer ändå aldrig upp ur sängen ;O


Och bara för att Ida-Marie tvingade mig så kan ni ju gå i på hennes blogg och spana in mig och gänget från nyår ;)

Aja nu väntar sängen :)


__________________________


// helena



I'd take off and I'd start flying
I could cross land and sea...

Ovido - Quiz & Flashcards