Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Helena Johansson - 13 januari 2009 18:26



Okej nu sitter jag här och är nojig....varför har jag blivit det ? Kanske jag börjar se med lite andra ögon? Usch, jag som aktar mig så mkt för det...



________________________


// helena


  

Av Helena Johansson - 13 januari 2009 10:57


Ja som sagt så blev gårdagskvällen lugn och skön. Mamma och jag låg på varsin sida av soffan och sov, haha! :P


Sen när jag precis var på väg att släcka lampan vid 23.30 ringde telefonen, blev lite förvånad av att det ringde sent, men å andra sidan så slutar Isabelle ju aldrig att förvåna en ;) Så idag blir det stan med henne.


Imorn och på torsdag ska jag träna! Ja surprise! :O Men ska bli sjukt skönt, och jag kommer säkert gnälla i flera dagar framåt över träningsvärk :]


Nä nu ska jag sminka bort mitt nyvakna ansikte och lite senare bege mig mot stan! :)



______________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards