Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Helena Johansson - 17 januari 2009 17:14


Kom nyss hem från en promenad + lite småshopping på stan med Johanna. Väldigt trevligt :) Blev även middag på donken. Och nu väntar ännu en lugn lördagskväll. Gud jag minns knappt när jag var ut sist? Nä seröst... när var det? :O Så längesen kan det väl inte ha varit? Eller?.... Jo vänta, nu vet jag! Jag har ju inte varit ut en enda gång det här året. Hahaha scary för att vara jag! :S


Nu ska jag iaf snart kika på film, blir Horton! Haha jag är sååå barnslig, men wtf!


Det är förresten bara att säga till om det är nån som känner för att komma hit och joina mig och min barnslighet! :]

 ...Jag klara inte av att vara ensam längre, blir sjukt rastlös. Sen har jag märkt att jag blivit mörkrädd nu också, huh! :O



__________________________


// helena


Av Helena Johansson - 17 januari 2009 12:03



Okej nu börjar jag bli lite rastlös. Men inte rastlös precis just nu utan rastlös mer allmänt. Känns som att jag måste ta tag i mitt liv innan jag blir för gammal. Ja det känns så...som att jag snart är för gammal för att hitta nått jag vill göra i livet. Men ändå har jag inte en endaste aning om vad jag vill göra..eller jo jag har ganska många idéer men sen tänker jag " eller nä inte det, det är inge roligt". Så håller jag på dagarna i ända. För ibland känns det: " Äh men chilla, ta det luuugnt! Du har ju massor av tid på dig att fundera ut nått bra!" Och ibland känns det: " PAAAAANIIIIIIKEEEN!" Gud jag har ett jobbigt liv :P Haha!...... :O



Aja nu ska jag iaf snart ta mig ner till Ego för att sola och få lite färg på mig. Sen kommer Johanna och möter mig så ska vi ta en promenad. Längesedan man träffade henne så det ska bli roligt! :)



___________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards