Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Helena Johansson - 12 januari 2009 15:03


Vaknade vid tio imorse av ett sms, jobb! Men när jag kom till jobbet fick jag veta att jag kommit dit i onödan, gud så kul. En liten miss där i kommunikationen verkar det som ^^


Men men jag kom ju iaf upp ur sängen i lagom tid och fick mig en promenad:P ..Sen kände jag inte direkt för att bara åka hem igen så jag gick in till stan och mötte Ida-Marie och Lina för en liten shoppingrunda :]


Nu sitter jag hemma och ska snart följa med mamma till Birsta en sväng...

 I kväll blir det nog bara att sitta hemma.


Gud jag måste verkligen komma igång och träna! Känner mig som en....ja jag vet inte vad...men början till en knubbsäl....eller kanske en valross? Men minus dom där stora framtänderna förhoppningsvis ^^



________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards