Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Helena Johansson - 29 januari 2009 21:53


Kom nyss hem från nyhuset i Allsta. Börjar se riktigt fint ut där nu :) Tyvärr tog jag inga bilder för min telefon är ju lite old och har inte så bra kamera...fast jo en bild kunde jag faktiskt inte låta bli att ta ändå...

Nämligen ett kort på min käre far som ligger under trappen och spikar list. Det var ju en sån otroligt charmig vinkel så jag var ju bara tvungen att lägga ut den på bloggen också! ;O


Men som tur är läser han nog inte min blogg. Och vad man inte vet mår man ju heller inte dåligt av, höhö :] ( Och sen är ju faktiskt inte bilde nå stor heller! )



__________________________


// helena


Söt, inte sant?

Av Helena Johansson - 29 januari 2009 16:33


Idag har jag tagit mig själv i kragen och gått till arbetsförmedlingen....och allt bara för att få veta att jag då fick en ny tid, igen. Lovely^^

Ska snart åka till Allsta och fixa i nyhuset pappa byggt/bygger. Har inte vart där på ett tag så det ska bli kul att få se hur långt dom kommit :)


Imorn är det fredag, jag älskar fredagar! :D Iaf när jag får hänga med lillgrisen min :]



_____________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards